Halaman

1.3.11

Seronok Tengok Orang Kerja Kerajaan.....

Salam....aku seronok tngk kwn2 aku yang dh kerja ngan kerajaan...senang je hidup sekarang,ada kereta, rumah.....aku masih tercari2 rentak kehidupan...aku sekarang sebagai Perunding Kewangan Islam (Takaful)....aku juga sedang berusaha keras dalam bidang Takaful ni... InsyALLAH dengan doa Isteri, Keluarga dan Sahabat2 ku, aku harap aku pun kan berjaya...AMEEN....




p/s : Tahniah kat sahabat Blogger aku AZMAN ROSLAN yg dah mula berkerja hari ni.....

5 comments:

Alexandriana Alia said...

yep. seronok je kan orang lain keja kerajaan. nak kerja kerajaan gak. tapi lom ada rezeki. huhu

HASRIZAL MAT ROZI said...

InsyALLAH....banykkn berdoa ye Alexandriana.....

syg said...

INSYAALLAH....SEMANGAT...tingkatkn USAHA ANDA...

Azman Roslan said...

terima kasih kawanku.. heheh

PeNaRi LaUt said...

Ameen ya rabb..

 


Design by: Pocket