Halaman

23.6.10

Isteriku..

Salam...Hari ni aku nak kongsi cerita pasal INSAN yg paling memberi makna dalam hidup aku sekarang...x lain dan x bukan Isteriku yang tersayang..

NorHusni Binti Mohd Yusof nama diberi,
Sungguh cantik lagi berbudi pekerti,
TanpaMu disisi hidup terasa sunyi,
Rasa mcm nak jumpa hari-hari



Aku kenal isteriKu ni masa belajar dulu, lebih kurang 7 tahun lepas (2003). Lama tu kitaorang bercinta, Alhamdulillah...kami telah selamat diijabkabulkan pada 12 Mac 2010. Sangat la bahagianya aku rasa sekarang. Tapi apa boleh buat kami terpaksa duduk berjauhan. Belum ada rezeki lg nk duk dekat. Sorang di Pahang, sorang di perak.. "From Kuala Kangsar With LOvE"

Isteriku ni la yang banyak beri dorongan, ketika belajar, bekerja dan ketika  x bekerja..
Cukup la setakat ni...Nanti aku cerita lagi...

Aku sangat menyayangi isteriKu ini...
Aku sayang NorHusni...



P/s: Aku akan sentiasa menyayangi Norhusni....

4 comments:

syg said...

TQ SYG,,,,LUV U 4 EVER N EVER,,,,MMMMUUUUUAAAAHHHHHHHH

sarah shafie said...

romantikkk..

HASRIZAL MAT ROZI said...

terima kasih....

Azman Roslan said...

huhuh.. very touching in deep of my heart..

 


Design by: Pocket