Halaman

7.7.10

Aku dalam dilema...

Salam sahabat2 blogger...

Untuk pengetahuan semua skrg ni aku terlibat ngan Banci Penduduk di bawah Pesuruhjaya banci, Projek ni selama 2 bulan,lepas tu aku akan mencari kerja lg...tngh aku duk minum ngan sahabat blogger AZMAN ROSLAN pagi tadi, aku dapat panggilan dari Jabatan Perangkaan Pahang, menawarkan aku pekerjaan yang kerjanya selama 6 bulan...bermula pada 26 Julai 2010...


So, aku dlm dilema,kerja Banci Penduduk ni baru bermula,tapi 2 bulan je,yang kerja kat kuantan tu, 6 bulan...aku jd serba salah nak maklumkan pada penguasa daerah banci ni...

Apa yang harus aku lakukan...

4 comments:

rhapsody LiN said...

owh... masalah mcm kwn lin..
dia bru dpt offer jd lecturer (kontrak)kat uum.. baru je masuk tgk2 dpt offer cikgu tetap skolah menengah. so, dia pon dlm dilema..


finally dia ambik yg skolah tu. lgpon she thing bout future.. kang keje kontrak setahun je. pastu klu kontrak x smbung rugi je..

fikir2 kan lah ye. buat solat istikharah ;)

princeduyong said...

setju ngan lin...istikharah...

Azman Roslan said...

jangan tinggalkan aku.. u go i go.. hahahah

Luth said...

apa akan jadi kat banci penduduk di bentong sekiranya penyelia berhenti 4 org skali gus..hahaha

 


Design by: Pocket