Halaman

12.7.10

Kecewa .......Kena guna kabel ke?

Salam sahabat2 blogger...

Lama aku x mencoret...maaflah aku balik ke Kuala Kangsar bertemu insan tersayang.. Mengenai tajuk kecewa di atas ni sebenarnya aku terkilan ngan pihak kerajaan (SPA).

Baru ni aku aku ada menghantar Isteriku menghadiri temuduga SPA untuk jawatan Pem. Tadbir Kewangan (W17). Untuk pengetahuan sahabat blogger, pada hari ini keluarlah keputusan tersebut, isteriku pun semak la keputusannya. Inilah yang tertulis, Dukacita anda tidak berjaya dalam urusan ini.

Inilah sebenarnya kekecewaannya, Isteriku ni dah interview bnyk kali dengan SPA, mungkin x de rezeki lagi...tp terpancar pada riak dan perlakuan Isteriku, dia amat kecewa...


Aku pun terasa kekecewaan tersebut,yer la, isteriku dh hampir 3 tahun kerja ngan swasta dalam bidang pentadbiran dan kewangan ni..Lagi satu dia dh cukup penat study sebelum menghadiri temuduga ni...Bukannye isteri aku ni x de pengalaman... Kadang tu aku tengok, ramai yang muda2 dapat kerja, sedangkan golongan yg dah berusia 25 tahun ke atas ni belum lagi dapat kerja tetap...



p/s : kena guna kabel ke?

0 comments:

 


Design by: Pocket